2015. január 11., vasárnap

Katy Evans - manwhore - Borító Leleplezés

Ilyen lehetőség is ritkán adódik egy blog életében, mint most nekünk! Felkérést kaptunk, hogy segítsünk Katy Evansnek. Wow! Wow! Wow!


Hamarosan új sorozattal jelentkezik az írónő, melynek első része március 24.-én jelenik meg az államokban. Azoknak akik olvasták a tőle a Real-t, mely az Ulpius-ház Kiadó gondozásában jelent meg, azoknak nem idegen a neve, és a stílusa. Bevalljuk ez a történet valahogy mégis jobban felcsigáz minket, mint a Real alaptörténete, és alig várjuk, hogy olvashassuk a Manwhore sorozat első kötetét. 



De íme az ajánló, és döntsön ki-ki belátása szerint, hogy mennyire várja ezt az új sorozatot. 




MANWHORE
book #1 of ‘the manwhore series’
March 24

Lehetséges, anélkül megismerni Chicago legforróbb játékosát, hogy beszállnál a játékba?

Ez az a történet, amire egész életemben vártam, és ő Malcom Kyle Preston Logan Saint. Ne tévesszen meg a neve. Nincs semmi szent ebben a srácban, kivéve, hogy a testétől még a pokol is tüzesebb lesz. A valaha ismert legdögösebb üzletember Chicago-ban ő azok közé a férfiak közé tartozik, akinek túl sok pénze van, ahhoz hogy egymaga eltudja költeni, és túl sok nő verseng a figyelméért.


Rejtélyes. Kiváltságos. Legendás. Egész életét a sajtó kereszttüzében töltötte, ugrásra készen várva, hogy minél több szaftos részletet előássanak róla, hogy a tündérmese vajon tényleg igaz, vagy csak a látszat, vagy éppen a média egyik hazugsága. Mióta a köztudatba került, a titkait megtartja saját magának, senkivel se osztja meg. És itt jövök a képbe én.


Felbéreltek, hogy utána járjak Saintnek, és megismerjem a megfoghatatlan személyiségét, eltökélt vagyok, hogy elmondjam a történetét, ami megváltoztatja a karrierem.

De sosem gondoltam volna, hogy ő fogja megváltoztatni az én életemet. Lépésről lépésre, azon kezdtem el gondolkodni, nemcsak én ismertem meg őt, hanem ő is feltár engem.


Mi történik amikor a férfi, akit Saintnek hívnak, arra késztet hogy te magad akarj vétkezni?


A könyv már előrendelhető az alábbi linkeken:



iBookstore: http://bit.ly/1xYs8r8


Amazon print: http://amzn.to/1DFXWQr



IndieBound: http://bit.ly/1sdhgmI








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...