2014. december 28., vasárnap

Shayla Black – Kéjes kötelékek


Író: Shayla Black

Cím: Kéjes Kötelékek ( Wicked Ties)

Sorozat: Kéjes Szeretők #1 (Wicked Lovers)

Kiadás éve: 2014

Műfaj: Erotikus, BDSM

Értékelés: 

                 



Nem tudta, mire vágyott…

Morgan O’Malley egy szex-talkshow háziasszonyaként sok furcsa dolgot látott már, de még sosem találkozott olyan emberrel, mint Jack Cole, aki annyira alfa hím, amennyire egy férfi csak lehet. Morgan szerencséje, hogy a férfi épp kéznél van, amikor egy megszállott rajongó a nőre vadászik.

… amíg nem könyörgött érte.


Habár Jack testőr, Morgan mindent érez mellette, csak épp biztonságot nem, hisz Jack lassan felszínre hozza a nő legmélyebb vágyait. Mikor akarata bábjává teszi, nem az a legmeglepőbb, hogy Morgan megadja magát a férfinek, hanem az, hogy élvezi, amint teljesen Jack hatalmába kerül. Noha önként vesz részt a férfi játékaiban, és tudja, hogy Jack szándékai nem tiszták, azt nem is sejti, hogy azok mennyire személyesek…



Shadow véleménye:

Hallottál már Shayla Blackről? Olvastál már tőle?
Nem?
Akkor itt a remek alkalom, hogy az Ulpius-Ház Kiadónak köszönhetően megismerkedj az írónővel, és az első magyarul megjelent regényével, a Kéjes Kötelékekkel.

Figyelem! A rózsaszín habos-baboshoz szokottaknak, és a bájosnak, cukinak titulált szerelmi történetek kedvelőinek nem merném ajánlani ezt a könyvet. Maximum csak akkor, ha vettek egy nagy levegőt, és komolyan elhatározták, hogy kirándulást tesznek a sötét oldalon. Ettől a könyvtől csöpög a nyers erotika az e-book olvasókból, és ezt nem mindenki tolerálja olyan mértékben, mint én, és Casey barátnőm.

Amikor belekezdtem az olvasásba, már az első pár oldal után visongva hívtam fel, hogy ezt mindenképp olvasnia kell. Neki nagyon-nagyon fekszik ez a műfaj. :D

Mondjuk nem titok, hogy a BDSM könyvekért mindketten odavagyunk, és én kíváncsi voltam ki tud-e hozni az írónő valami újat ebből a témakörből. Ami igaz, az igaz, az eredeti megjelenését tekintve nem épp mai darab a könyv, hisz angol nyelven már 2007-ben megjelent, de magyarul újdonságnak tekinthetjük. De hagyjuk az évszámokat és nézzük magát a történetet.

Az eleje elég döcögősen indult számomra, mert kissé túlzónak tűnt, az a sok „hű mennyire, meg mekkora, és ennél nagyobb már azt hittem nem lehet leírás. „
Eddig nem is igazán gondoltam, hogy besokallhatok ezektől a jelzőktől, de ezt tudjuk be az írónő stílusa ilyen kategóriába, és csukjuk is rá a fiókot. Na, ha ezen túlestünk, akkor nagyjából, a könyv egyharmadát elhagyva már élvezni is tudjuk a történetet.

Nálam alap, hogy a katonáktól (vagy inkább minden egyenruhástól) azonnal elgyengül a lábam, és nagyjából a könyv felére már bele is zúgtam az épp aktuális hősbe. Itt sem jártam másképp. Adva van nekünk Jack az ex-katona, aki tűzön-vízen át kész megóvni szíve hölgyét, akit nem mellesleg nem épp hátsó szándékoktól mentesen édesget magához. Ejnye, ejnye, csúnya fiú!

Az okai, és motiváció számomra totál érthetőek, de férfihoz méltóan béna a kivitelezés. Most ezt komolyan gondolta, hogy működni is fog, és megfelelő lesz elégtétel gyanánt? Komolyan? Ne már! Ez a pasi mindennek a legvégsőkig utánanéz, kinyomoz, de Morgan titkára nem jön rá? Erre nem lehet mást mondani, csak nagybetűkkel azt, hogy PASIK.

Morgant helyenként szívesen bedobtam volna a mocsárba, az aligátoroknak vacsora gyanánt. Néha kifejezetten idegesített a csaj, de nagyjából minden hasonló könyvben ki tudnám tekerni a női főhősök nyakát. Miért? Mert nyafkák, értetlenek, és konkrétan olykor hülyék, azért. Na, jó lehet, hogy dolgozik bennem ilyenkor némi féltékenység is, de ezt még nem elemeztem ki.

Jack, hmm…….
Lehet, hogy nyers, és ősbunkónak tűnik, de ne dőljünk be a látszatnak. A pasi 100 %-ig tudja, mit, miért csinál, és piszkosul ért is hozzá. Az erős egyéniségét olyan jól sikerült leírni az írónőnek, hogy olvasás közben azt vettem észre, hogy én is kihúzom magam. Nekem ilyen az igazi Alfa Hím. Csak imádni tudtam a pasit, pont.


– Nem te osztod itt a parancsokat, Morgan. A tested az enyém, és én döntöm el, hogy büntetlek, vagy éppen örömöt szerzek. Most büntetést érdemeltél.

De itt jön az ellenpélda. Deke. Nem igazán sikerült megbarátkoznom vele. Kicsit ijesztő maradt a könyv végére is számomra. Lehet, hogy azért mert alapból nem jönnek be a szőkék, csak a legritkább esetekben. Lehet, hogy Deke is katona volt, de valahogy mégis egyfajta terminátor kinézetű fazon ragadt meg az agyamban, és ettől nem is tudtam szabadulni.


– Imádnivalóan frusztrált vagy, baba. Nyugodj meg. A magunkfajta elitalakulatos katonák mindig figyelnek az apró részletekre. Sosem lehet tudni, mikor mentik meg az életed. – Deke megvonta a vállát. – Jack is meghallotta volna, hogy kiosonsz a hálószoba ablakán, ha nem a verandán üldögél, és a gondolatait éppen nem a piába fojtja.

Brandon, hát ő meg olyan volt, mintha nem is lenne. Feltűnt az elején meg a végén, közte meg sokat emlegették, nem mindig épp szép jelzőkkel. Ha kimarad a végéből, vagy csak egy, egysoros választ írt volna e-mailben akkor fel sem tűnt volna a hiánya. Nehezen tudtam egymás mellé rakni a két ex-katonával.

A mellékszereplő néha kissé mellésikerültnek tűntek. De azt tény, hogy a zaklató személye szépen titokban maradt a végéig. Én legalábbis nem erre számítottam. Jól el lett terelve a figyelmem. Na, nem mintha panaszkodnék.

Valahogy az öreg, ámde annál bölcsebb nagypapa sem lett a szívem csücske. Vele folyamatos vívódásom volt, hogy kedvelem-e a karakterét vagy sem, de nem jutottam dűlőre ebben a kérdésben.

Jack és Morgan kapcsolat, a nő hezitálásához képest napok alatt felépült, és kissé túl gyorsan jött a szerelembe esésé, de ezt már fel sem rovom, egy olyan könyvnél ahol maga az erotika kapja a nagyobb főszerepet, de azt meg kell, jegyeznem, hogy számomra voltak olyan pontok, ahol azt mondtam, „na, jó most rágyújtok vagy valami, mert ez már mennyiségből kicsikét sok nekem”. Ennek ellenére tetszett a könyv. Minimális krimi, sok erotikus jelenet.

Mélyen szántó gondolatokra, az élet nagy igazságainak feltárására senki se számítson ennek a könyvnek a kézhezvételekor. Ellenben izgalmas kikapcsolódást nyújthat az erotika e szegmensének kedvelői számára. 







Csak e-book formátumban kapható!  Itt Megrendelhető

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...