2014. augusztus 11., hétfő

Georgia Cates - A fájdalom szépsége


Író: Georgia Cates

Cím: A fájdalom szépsége (Szépség #1)

Műfaj: New Adult, Romantikus

Megjelenés éve: 2014

Értékelés:








Jack McLachlan iparmágnás a borászat nagyágyúja, egyben Ausztrália legkapósabb agglegénye. Sikerei és vagyona miatt nem ismeretlenek számára a romantikus kapcsolatok bonyodalmai, a zűrös helyzetek elkerülése érdekében extrém szabályok szerint randevúzik. A maga egyszerűségében, kötöttségek nélkül élvezi a gyönyörű hölgyek társaságát. Kapcsolatait üzleti megállapodásként kezeli, minden egyes alkalommal ugyanolyan feltételek szerint. Nincs hosszú távú kapcsolat. Nincs valódi személyazonosság.
Az ő játéka, az ő szabályai. Többnyire elégedett a megszokott játszmával, ám amikor Laurelyn Prescott belép az életébe, muszáj stratégiát váltania. Az új játékos ugyanis minden korábbitól különbözik. Jack világa a feje tetejére áll, amikor három hónapig tartó viszonyba bonyolódik a gyönyörű, amerikai zenésszel. Semmi sem a tervek szerint történik, és Jack egyre több és több szabályt áthág a lány kedvéért. Laurelyn nem is tudja, milyen kivételesen közel kerül ahhoz, hogy olyasmivé váljon, amelynek lehetőségét a férfi elképzelni sem merte. Miatta borul minden játékszabály.
A fájdalom szépsége felnőtteknek szóló kortárs regény, a fiatalabb olvasók számára a felnőtt tartalom miatt nem ajánlott.

 Shadow véleménye:
Már több napja, hogy befejeztem a könyvet, és még mindig azon gondolkodom, hogy valójában tetszett-e. Nem tudom azt mondani, hogy nem fogom elolvasni a folytatást, de azt se állíthatom, hogy a kedvencem lett. A kettősség a legjobb megfogalmazás arra, amit ezzel a könyvvel, kapcsolatban érzek.

Lehet, hogy a cím és a tartalom valójában össze nem illőségébe vesztem bele. Megmondom őszintén, hogy én a cím alapján valami másfajta erotikus történetre számítottam. Sokan a cím alapján a fejüket csóválják, hogy: " Jajj, megint egy olyan, mint a Szürke!". Ők pozitívan fognak csalódni, mert köszönő viszonyban sincs a Szürkével, én meg pont emiatt vagyok csalódott. Mert én olyan szerettem volna. 



Viszont üdítő élmény, hogy végre elszakadunk egy kicsit az amerikai kontinenstől, és olyan egzotikus tájakra kalauzol az író, mint Ausztrália, és Új-Zéland, de magukból a helyszínekből nem sok részlet derül ki. Viszont mostanában annyi romantikus/erotikus könyv alaptémája lett a borászat, hogy lassacskán berúgok, vagy sommeliernek állok!



Jack McLachlan szabályai első hallásra irracionálisak, de olvasás közben azon kaptam magam, hogy elgondolkodom, én vajon belemennék-e egy ilyen alkuba. Arra jutottam, és ezt be is merem vallani, hogy valószínűleg a kíváncsiságom győzne, és belemennék, főleg egy ilyen pasival. Dobáljatok meg, ha akartok, de mielőtt repülne a váza, tegyétek fel magatoknak a kérdést, és legalább magatokkal legyetek őszinték. 



Érdekes alku, csak kicsikét csalódtam a tartósságában. Jackie fiú számomra nagyon hamar alakít a dolgokon. Hát kérdem én, hol marad a titokzatosság varázsa? Értem én, hogy ilyen nő, mint Laurelyn Prescott még nem akadt az útjába, de azért nem kéne ilyen gyorsasággal szerelmes hőslovaggá válni.

És ha már Laurelyn-nél tartunk.  Manapság az már apa komplexusnak számít, ha egy 22 éves nő egy 30 éves pasival van? Ha igen akkor én baromi öreg vagyok.
Na és ez a csaj az akiről nem tudtam eldönteni hogy szimpatikus, vagy fejbe tudnám vágni.Nekem fura a személyisége. Megbántották, mert naív volt és elszaladt egészen Ausztráliáig. Tudom, hogy nem csak a nyakába vette a gitárját meg a világot, hanem a barátnője akart neki ezzel jót, és magával vitte. 
Ő bánkódik, de az első ilyen ajánlatra ugrik. Hmm. Szende, de mégse. Határozott is meg nem is. Valójában nem tudom hová tenni a csajt.

A mellékszereplőkről annyit, hogy olyan vannak is meg nem is. Inkább csak epizódszereplők, vagy nevezzük töltelékanyagnak őket. 
A legjobb barátnő, Addison, aki az egész kirucccanást búfelejtőnek szánja barátnője számára, és aki az első jóképű palival ágyba ugrik, és nagyjából ott is marad 3 hónapig. Aki csak azért nem reggel megy haza egy hancúrparti után, nehogy az új, egynyári bika elbízza magát.
Addison testvére, Ben az első pillanattól unszimpatikus. Azonnal tapad, és nyomul. Én tuti bemostam volna neki egyet. 
Zac-ről a haverról, max annyi derült ki, hogy tetovált, jóképű pasi, és amúgy egy lepedőakrobata. Teszem hozzá, hogy ez utóbbi képességéről se sok derül ki, csak abból tippelem, hogy Addison állandóan nála éjszakázik. Ilyen alapon mondjuk Monopolyzhatnak is éjjelente. Jah, és még egy ilyen mellékszereplőt se nagyon pipáltam, aki egy komplett könyv alatt egy kukkot se szól. Úgy látszik az írónő nem osztott neki lapot. 

Ja, és a legfontosabb, hogy mint minden valamire való titkolódzó, milliárdos playboyhoz, így ebben a a könyvben is dukál egy kattant excsaj.

Összességében jó volt az új helyszín/kontinens, de a megszokott klisék felbukkanása miatt nem lett kedvenc, viszont kellemes időtöltést nyújtott elolvasni ezt a történetet napozás közben. Meglátjuk a folytatás jobb lesz-e. Érdeklődve várom, bár sejtem, hogy mi fog történni.

Modern tündérmese, ahol herceg kicsit különc módon közelít, de végül elnyeri a szerelmet, és a lány, aki mindennél jobban vágyik a családra és arra, hogy őszintén szeressék. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...